آریانا گرانده یک تاپ ضد جاذبه از RUI می پوشد

آریانا گرانده ملکه مد کوچک است. به جز یک سویشرت گاه به گاه بزرگ، این خواننده به نسبت حداقلی علاقه دارد. او هر دامن کوتاه و تاپ کوتاهی را مانند هیچ دیگری از تن بیرون می آورد. راستش را بخواهید، شاید او هنوز مجموعه SS22 Miu Miu را ندیده باشد، زیرا او هر نگاهی را مستقیماً از باند فرودگاه برای او می گرفت. صدا ظواهر با وجود علاقه گرانده به پوست، ظاهر جدید او ممکن است رکورد کمترین پارچه ممکن را شکسته باشد. تقریباً قوانین فیزیک را به چالش می کشد.

روز پنجشنبه، خواننده (و صدا مربی و به زودی غول زیبایی) عکسی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که به طور معمولی روی زمین دراز کشیده بود، موهای بلند و قهوه ای او از اسب بیرون زده و روی سینه اش بسته شده بود. گرانده آرایش ملایمی به زیبایی ظاهرش دارد و چند جواهرات شیک دارد، اما همه نگاه‌ها به بالاتنه او است – یک لباس سبز بافتنی با بریدگی‌های بیشتر از آنچه که می‌توانید حساب کنید. قسمت بالایی با مهره های کوچکی که روی سینه و روی شانه هایش کشیده شده است به هم چسبیده است و حتی گرمکن بازوهای همسانی برای تکمیل ظاهر دارد. این دقیقاً با احیای دوباره Y2K در مد می‌آید، و چیزی به من می‌گوید که کریستینا آگیلرا در آن روز چیزی شبیه به این می‌پوشید.

این قطعه از RUI، یک برند مستقر در شانگهای و نیویورک از طراح Rui Zhou است. از زمان آغاز به کار خود در سال 2019، RUI در بین Gen Z محبوبیت پیدا کرده است و در افرادی مانند اولیویا رودریگو، دوآ لیپا، رینا ساوایاما و مدیسون بیر دیده می شود. اگر مهر تایید گرانده نشانه ای باشد، ممکن است بدنه موگلر ناگهان رقابتی داشته باشد.