آریانا گرانده گلیندا جادوگر خوب را در ظاهر پری دریایی تمام سفید در آغوش می گیرد

آریانا گرانده به سختی توانست زمان زیادی را برای جشن گرفتن بازیگری خود در نقش گلیندا در فیلم آینده بگذراند. شرور فیلم قبل از اینکه در مورد بعدی باشد. او یک خط آرایش کامل در آینده دارد که باید در نهایت تبلیغ کند (علاوه بر مربیگری صدا بالاتر از همه چیز). اما او همیشه برای یک عکس لباس روز وقت می گذارد. روز یکشنبه، گرانده عکس‌هایی را در ظاهری کاملا سفید و عجیب با لهجه‌های صورتی درخشان منتشر کرد و ثابت کرد که زیبایی‌شناسی گلیندا را بسیار پذیرفته است.

گرانده هنگام ظاهر شدن لباس زیر آب را پوشید نمایش امشب با بازی جیمی فالون هفته گذشته با حسن نیت از برند محبوب لباس های خیابانی ایتالیایی GCDS، این ظاهر دارای یک دامن کمر بلند گودال با یک سوتین صدفی مشابه، یک کت بلند سایز بزرگ به همان رنگ سفید و یک جفت کفش پاشنه بلند و صورتی پر زرق و برق است. گرانده یک چوکر الماس با یک سنگ صورتی بزرگ و مقداری رژلب صورتی برای تکمیل ظاهر اضافه کرد.

گرانده همیشه عاشق لحظه های درخشان بوده است و قطعا از رنگ صورتی نمی ترسد، اما اکنون که او بهترین جادوگر خوب را به عهده می گیرد، تعجب نکنید اگر ظاهر دخترانه او با وارد شدن به شخصیت، کمی بیشتر شود. هفته گذشته، او سبز پوشیده بود، اما اکنون منطقه سینتیا اریوو است.