آدام درایور از شنا با اسب برای باربری هیرو ترسی نداشت

در مورد دختران اسب چیز زیادی برای گفتن وجود دارد. اما بیایید آن را برای پسران اسب (مردان؟) نیز بشنویم. یک مرد و یک اسب تمام چیزی است که باربری برای پخش یک ویدیوی کمپین برای عطر جدیدش به نام Hero به آن نیاز دارد. مرد مورد نظر آدام درایور بود، بازیگر بندکشی، قد بلند و با ممیزی که بار دیگر توجه اینترنت را به خود جلب کرد، زمانی که در تبلیغ به عنوان مردی که تبدیل به یک قنطورس به آهنگ “دو هفته” ساخته شده بود ظاهر شد. شاخه های FKA. باربری هیرو، لطیف و در عین حال قوی، تند و در عین حال چوبی، اولین عطر مدیر خلاق ریکاردو تیسی برای برند لوکس مستقر در لندن است – و همه چیز در مورد تجزیه تجربه متناقض یک مرد مدرن و مردانه و در عین حال حفظ تعادل با طبیعت است.

راننده صحبت کرد دبلیو تنها چند ساعت پس از اولین نمایش در نیویورک خانه گوچی، که در آن او در نقش مائوریتزیو گوچی سرنوشت ساز، رئیس ایتالیایی خانه مد که در نهایت به دستور همسرش پاتریزیا رگیانی (لیدی گاگا) به قتل رسید، بازی می کند. این بازیگر جذاب پس از افشای نظرات خود در مورد چهره یک عطر، شنا با اسب و اولین خاطره عطر خود با خنده گفت: «از اینکه مردم می خواهند حرف من را بشنوند تعجب می کنم.

Burberry Hero برای شما چه بویی دارد؟ شما را به یاد چه چیزی می اندازد؟

فهمیدم که یک تصویر بزرگ این درخت سوخته است که رعد و برق به آن برخورد کرده است. این چیزی نیست که ما در مورد آن صحبت کرده باشیم. این فقط چیزی است که اخیراً یاد گرفتم. اما بوی سدر سوخته بخشی از این است. من آن را بسیار ظریف اما همچنین قوی می دانم. اتفاقاً چوب سوخته در ساحل یکی از اولین خاطرات من است. من در سن دیگو به دنیا آمدم و هر جمعه به ساحل می رفتیم و یک آتش بزرگ می گرفتیم. در گردان مردم بود. نمی دانم به نوعی دایره کامل است یا نه، اما خوب است در مورد چیزی صحبت کنید که واقعاً دوست دارید.

خنده دار است که شما تقریباً یک خاطره از پیش آگاهانه از این عطر دارید و هرگز در مورد آن با برند صحبت نکرده اید.

من فکر می کنم که این روش زیباتری برای توصیف آن است. ادکلن تبلیغاتی چیزی نیست که کسی واقعاً برای آن برنامه ریزی کند. منظورم این است که شاید مردم چنین کنند، اما برای من به نظر نمی رسید که این چیزی در دنیای من باشد. من خیلی زود یاد گرفتم که نسبت به چیزهایی که شما با آنها آشنا نیستید باز باشم. واقعاً این اساس بازیگر بودن است. برای دفاع از شخصیتی که با شما متفاوت است. و همین مورد در مورد روش های کار یا فرآیندها. حس بویایی چیزی است که فکر می کنم از آن قدردانی می کنم، اما واقعاً به آن فکر نکرده ام. این یک چیز هیجان انگیز در مورد این بود. من متوجه می شوم که وقتی انگیزه ها را دنبال می کنید، همه چیز درست می شود. نه همیشه، اما آنها یک راه مناسب دارند. شما چیزی در مورد آن شاعرانه یا برای خود زیبا می‌یابید، یا شاید فقط به ایده‌ای دست می‌زنید و ناگهان در معرض شیوه کار دیگران قرار می‌گیرید. همدلی بخش بزرگی از بازیگر بودن است. این چیزی است که من در مورد آن دوست دارم.

عکس آدام درایور توسط ماریو سورنتی. نظافت توسط امی کوموروسکی. تولید توسط 24/7 Productions.

به نظر شما عطر یا رایحه ایده آل شما چیست؟ دوست داری چه بویی بدی؟ گلی، چوبی، گیاهی؟

من نمی دانم. این چیزی نبود که من از قبل تصوری از آن داشته باشم. می دانم که این چیزی است که دوست دارم، بنابراین می گویم [Burberry Hero]، و واضح خواهد بود. اما آنچه من در مورد این به ویژه دوست دارم، ظرافت آن است. به نظر نمی رسد که به جهان طبیعی تحمیل شود. نه اینکه این تصور را ایجاد کنم که این همان چیزی است که من عرق می کنم، زیرا احساس می کنم تعداد فروش به طور چشمگیری کاهش می یابد. [Laughs.]

در بخش مردان فروخته می‌شود، اما لزوماً احساس مردانه یا زنانگی نمی‌کند—به نظر من با هیچ جنسیتی مرتبط نیست.

این چیزی است که من در مورد ساخت آن دوست داشتم. آن را مبهم می گذارد. مردم از من در مورد مردانگی زیاد پرسیده اند، و صادقانه بگویم، این چیزی نیست که ما واقعاً در مورد آن صحبت کرده باشیم. من احساس می‌کنم تصاویری که ما خلق کرده‌ایم بیشتر انسانی هستند تا مردانه یا زنانه. این چیزی است که در مورد اسب ها عالی است – آنها زیبا و ظریف و قوی و سریع و جیوه هستند. همه آنها یک چیز نیستند. همانطور که مردم هستند. همانطور که من به دنیا نگاه می کنم. فکر نمی‌کنم در دسته‌بندی مشخصی به این وضوح تعریف شود.

وقتی آن تبلیغات را فیلمبرداری کردید و مجبور شدید در آب سوار اسب شوید، چه چیزی در ذهن شما می گذشت؟ آیا این یک تجربه جدید برای شما بود؟ من در مورد آن روند بسیار کنجکاو هستم.

همانطور که من بودم! خوشحالم که من را در آب انداختند. هدف اصلی من این بود که اسب در آنجا گاز نگیرم. ما شوت های بلندپروازانه زیادی داشتیم. چیزی که به من می چسبد جایی است که آنها می خواستند یال را بگیرم و سپس از یال استفاده کنم تا بالای اسب قرار بگیرم و او را به ساحل ببرم. ضربه واقعا فقط زمانی بلند می شود که از من رد شود و من یال را بگیرم. من مجبور شدم در اقیانوس شنا کنم و آب را زیر پا بگذارم و اسب از ساحل شروع به حرکت می کند و به شکل شاخ نعل در اطراف من شکل می گیرد. وقتی از طرف دیگر به سمت چپ من برمی گردد، اسب را می گیرم و سوار بر ساحل می شوم. سپس می‌توانیم تنظیم مجدد کنیم – و آنها اسب دیگری را می‌گیرند، زیرا آنها فقط می‌توانند این کار را چند بار انجام دهند، و همه آنها روابط متفاوتی با آب دارند.

بخش مورد علاقه شما از آن تجربه چه بود؟

بخش مورد علاقه من بسیار خصوصی بود زیرا هیچ کس نمی توانست آن را از منظر من ببیند و من تنها کسی بودم که در آب بودم. با تماشای اسبی که در کنار من شنا می کند و من فقط پشت سر او را می بینم. و سپس او با وحشیانه ترین چشمان لعنتی و دهانش باز می چرخد ​​و به شما حمله می کند زیرا فقط می خواهد به ساحل برود! البته من او را طوری تجسم می کنم که انگار عصبانی است یا فقط فرض می کنم که عصبانی است و او با دهان باز به سمت من می آید و فقط هوا را گاز می گیرد. آن تصویر یک تصویر چالش برانگیز بود، زیرا برای گرفتن یال او باید به اندازه کافی نزدیک بود، اما واضح است که دندان های آسیاب یا دهان او را نگیرید! و خورده نشود و دستی از دست نرود!

اولین باری بود که سوار اسب شدی؟

من قبلاً در دوره های مختلف زندگی ام اسب سواری کرده ام. مربی اسب در این فیلم همان مربی اسب در این فیلمی بود که با او به نام او گرفتم دن کیشوت. آشنایی با او و تیمش وجود داشت. همه آنها اسپانیایی آموزش دیده اند و خیلی با آنها تماس گرفته اند، بنابراین من واقعاً آنقدر نگران اسب ها نبودم. من بیشتر نگران بودم که آنها در یک محیط متفاوت باشند. به نظر می رسد که اسب ها می توانند بسیار سریع شنا کنند. به خصوص اگر آنها شما را تعقیب می کنند!

چه چیزی را در مورد این عطر جدید بیشتر دوست دارید؟

ظرافت و اینکه مصنوعی به نظر نمی رسد. انگار از دنیای طبیعی می آید. این مبهم است، اما این بهترین راهی است که می توانم آن را توصیف کنم. من از این که تصاویری که ساخته‌ایم با احساساتی که دنبال می‌کردند مطابقت دارند، هیجان‌زده هستم: ظریف است اما یک قدرت دارد.

صحبت کردن در مورد عطرها دشوار است، من احساس می کنم که تصاویر اغلب واژگان بهتری برای بیان بوی چیزی هستند.

درست. در مورد فیلم هم همینطور مردم تمایل دارند بپرسند، “دوست دارید مردم هنگام تماشای فیلم با چه چیزی کنار بیایند؟” همه ما متفاوت هستیم، بنابراین واقعا غیرممکن است که بگوییم چیست شما کنار می آمد. ما تجربیات متفاوتی داریم و بو با حافظه مرتبط است، بنابراین سخت است که بفهمیم چه چیزی را برای یک فرد متفاوت برانگیخته است. همچنین نمی‌خواهم آن را به اختصار تغییر دهم و به شما بگویم «این پاسخ درست است، و شما آن را اشتباه می‌گیرید»، زیرا درست به همان اندازه که دیگران درست می‌گویند. این چیزی است که آن را ذهنی و هیجان انگیز می کند.